HTML

„Gomb és gömb és gyöngy, gyűrű...”

...és persze a drót. Az általam tervezett és megvalósított, főként drótból, de leginkább hobbiból készült ékszereket szeretném megosztani a világgal. Évekkel ezelőtt kezdődött ez a mánia egy egyszerű játszóházban, ahol bemutattak a kúpos fogónak és egy darab sárgaréznek, majd a sorsunkra hagytak minket. Az eredmény: órákon keresztül csak koncentráltam, összpontosítottam, és végül győztem: oda hajlott, ahová szerettem volna - de közben a rabjává váltam... :) Főleg fülbevalókat készítek, amelyek vörösrézből illetve ezüstözött rézből készülnek (ritkábban színesből is), és 100%-ig nikkelmentesek. A felhasznált gyöngyök igen változatosak: ásványok, kagylógyöngyök, tenyésztett gyöngyök, üveg, akril, műanyag.

Friss topikok

Linkblog

Hamarosan!

2010.08.12. 15:51 :: Farkasbarack

Kedves Látogatók! Itt nemsokára drótékszer blog indul, ha megérjük... Ja, és ha megtanulom használni. Kitartás. :)

 

*** UNDER CONSTRUCTION ***

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://farkasbarack.blog.hu/api/trackback/id/tr662217249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása